di0, the Depressive One

[PORTUGUES ABAIXO]

"Hi, that is di0. The protagonist of Pandemonic Issues. He's 9 years old, though he looks like younger due to his height.



Why does he have a purple hair, you ask me? I don't have that answer, but I believe time will be the only one to tell us about.

di0 knows nothing else about him, but knows how to write his own name with a 0. That seems important to him. Curiously, he refuses to talk and opening his eyes, I just don't know what to do anymore.

But it's his sudden and severe crysis what worries me more, as if something have been completely taking him for 'good'

I do remember seeing sometimes a black aurea surrounding him and...

Hm? I... I......... NOOOO!

NO!

I need help! - Eaf"

Pandemonic Issues alpha playable version coming soon.

[Português]

"Oi! Este é di0. O protagonista de Pandemonic Issues. Ele tem 9 anos de idade, apesar de aparentar ser mais novo, por causa de sua altura.
Por que ele tem cabelo roxo, você me pergunta? Não sei te responder, mas acredito que o tempo será o único capaz de nos falar.

di0 não sabe mais nada sobre ele, a não ser sempre escrever o seu nome com um 0 no final, isso lhe parece importante. Curiosamente, também recusa-se à falar e a abrir seus olhos, ja não sei mais o que fazer.

Mas o que mais me preocupa são as suas crises repentinas e severas, como se algo tivesse-o tomando por completo. Algo... Muito, muito ruim. Não sei explicar o que, mas ele chora, cai e grita como se algo possuisse-o, e estivesse maltratando-o por completo.

Lembro de ter visto uma áurea negra algumas vezes arrodeando ele e...

Hum? Eu.. Eu...... NÃÃOO..!

NÃO!

Preciso de ajuda! - Eaf "

Popular Posts