Pandemonic Issues - Recording musics for my game



[ENGLISH BELOW]
[PORTUGUESE]

Meu dia: Comecei a trabalhar às 8 da manhã, desenhando, animando e pintando. Então fui à casa de um amigo, o qual é músico e nós começamos a praticar uma música que eu criei para um cenário do meu jogo Pandemonic Issues.

Ele tocou Guitarra e Baixo. E eu me atrevi a tocar Bateria numa caixa de papelão (lol)! Apenas para nos divertir! Tudo com o tempo ficará profissionalmente melhor feito.

Um dia divertido e produtivo!

Ah e eu sou aquele fantasma quase dormindo editando nossas gravações no Audacity. Depois de um dia exaustivo (mas AMÁVEL), sem dúvidas que eu acabaria estando assim, não é mesmo?

Da esquerda para a direita: Rafael Lizarb (Músico), nossa amiga Vanessa Vitória (Música tambem), Eu e a esposa de Rafael, Alícia Fernanda.

Acesse a hashtag #PandemonicIssues para ver tudo sobre o meu jogo em desenvolvimento! Lá vocẽ verá informações sobre todas as redes sociais lotada de novidades!

Geralmente acesso mais o Twitter: di0nizus.

Até mais!

Ivan Dionízio - Desenvolvedor Indie de Games

[ENGLISH]

My day: Started working at 8AM, drawing, animating and painting. Till 4PM. Then went to a friend's house, who's a musician, and we started practicing one music I created for a main scene for my game Pandemonic Issues.

He played Guitar and Bass. And I dared to play Drums on a Cardboard Box (lol)! Just for fun. We'll get more serious in the coming weeks and get this music profissionaly done in a no time! :D

Fun and productive day!

Oh, and I am that ghost almost sleeping editing our recordings on #Audacity. After a harsh (but lovely) day like that, no doubt I wouldn't be like that, right?

From left to right: Rafael Lizard (Musician), our friend Vanessa, Me, and Rafael's wife, Alicia :D

Access #PandemonicIssues hashtag to see everything about my in-development game! There you can see info for all social networks you can get news about it often!

I'm more active on Twitter: di0nizus.

See ya!
Ivan Dionízio - Indie Game Developer

Popular Posts